Queen Teszy Taking Back Her Crown

 
♥  En Krigares Själ  ♥

Teszy, det är jag det och nu är jag tillbaka efter månader, år med kämpandet för livet, cancern, resande, med och motgångar, skratt och tårar, nya och gamla relationer, vänner och backstabbers, men jag står fortfarande "gangsta" stabilt! ;) Mycket har hänt och det fortsätter att hända nya saker. Min hjärntumör har dragit sig tillbaka och FÖRHOPPNINGSVIS håller den sig i bakgrunden ett bra tag till.
Det händer spännande saker i mitt liv just nu och jag ser verkligen fram mot det.
 
! Jag Ska Nämligen Börja Studera !

Men inte till vad somhelst! Sedan jag var liten så har jag haft förmågan att se,höra och känna saker som andra inte gör. Jag är väldigt öppen och medial men nu ska jag gå en kurs på ca 1 år
(vilket min mentor inte tror jag behöver då jag kommit långt själv)
Jag börjar den 28:e Mars och är så i exstas över att han ville ta in mig som elev!
Jag har äntligen hittat något jag brinner för, en mening med allt säger de.
 
Kommer uppdatera och skriva här under min inre resas gång
 
Kommer skriva om mina upplevelser samt även vardagliga ting.
 
Nu Börjar Jag Om 

 
 
 
 
                                  
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0