Änglakort

 
 
♥ A R I E L L E ♥
 

Idag har jag valt att lägga lite Änglakort med budskap från änglarna. Fick ett väldigt passande svar på mina många frågor och en gnutta tvivel på mig själv.
 
Kompletterande Budskap
 

Det är inte din fantasi. Du är verkligen medial och du har fått kontakt med andevärlden. Dessa mystiska erfarenheter inträffar på grund av din ökande spirituella öppenhet, och för att du har frågat om dina änglar och ditt livssyfte. Jag är en del av en större grupp änglar utsedda att hjälpa dem av er som har andliga gåvor. Vi kommer att skicka ytterligare hjälpare på jorden i form av lärare, böcker och lektioner så att du ytterligare kan öppna upp dina andliga förmågor. 
 
Var inte rädd för dina gåvor
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0